Inschrijvingen 2024-2025

Het nieuwe scoutsjaar staat voor de deur en dat betekent één ding: opnieuw een jaar vol plezier!! Maar dit betekent ook opnieuw inschrijven.

• Leden die al in de scouts zitten, moeten zich niet opnieuw inschrijven. Dit gebeurt automatisch.
  • Nieuwe leden moeten zich inschrijven via de site: https://www.scoutsstrombeek.be/lidworden/
  • Wanneer je zou stoppen met de scouts, gelieve een mailtje te sturen, dan halen we jou uit het systeem.

De inschrijving is pas volledig wanneer het lidgeld wordt gestort. Gelieve het lidgeld van €55 over te schrijven naar BE45 7340 0438 2789 met als mededeling naam + tak (bv. Nina Maton Kapoenen).

Het lidgeld blijft evenveel als vorig jaar, €55. Gelieve dit bedrag over te schrijven op volgend rekeningnummer: BE45 7340 0438 2789, zo snel mogelijk, maar voor 22 september. Van deze 55 euro gaat 43,90 euro naar Scouts en Gidsen Vlaanderen. Zij zorgen voor een goede verzekering van uw zoon of dochter, geven ons een digitaal platform en helpen ons met administratie. Wij vragen hier 11,10 euro bovenop voor onze eigen werking doorheen het jaar: materiaal, spelletjes, uitstappen, vieruurtjes …

Wij willen ieder kind de kans geven om lid te worden van Scouts Strombeek. Geld mag daarbij geen rol spelen. Voor wie het financieel wat moeilijker heeft, bestaat het verminderd lidgeld. Je betaalt dan 11,60 euro lidgeld. Voor weekends en kamp betaal je maar 1/3 van de prijs. Dit gebeurd volledig vertrouwelijk. Indien je hiervan gebruik wilt maken kan je steeds Ine, Nina of Silke contacteren, of een mailtje sturen naar scoutsengidsenstrombeek@hotmail.com.

Aarzel niet om ons te contacteren bij vragen!

Leiding scouts Strombeek-Bever